Gårdagen

Ja.. Igår så va jag ju på PILOT Stockholm som vanligt, men innan det åkte jag till Sickla för att se bandet BASIL spela ^^ Har inte hört dem innan men det va helt okey. Syrran följde med oxå och det va bra för Tobbe är alltid så himla dissig mot mig när vi är bland andra. Han va väl extra frånstötande igår för att den där lilla skitbruden "Miharu" va där... Hon hade inte ens nåra kompisar så hon stod brevid mig och syrran hela tiden xD PATETISKT! Ful är hon oxå, fattar inte varför Tobbe vill umgås med henne. Det enda hon vill är att suga hans kuk!

Iaf, efter spelningen sprang jag in i Wille som jag inte sett på år och dar. Måste ta upp kontakten med alla gamla polare :D Sen åkte jag och syrran till Gullmars för att käka och mötte upp Mats och Felix där oxå innan jag stack till IVY för att fixa mig och vila lite^^

Väl på PILOT va det helt STÖRT MYCKET FOLK!! Aldrig har det varit så smockat med människor. Kön till garderoben va insane och galgarna gick åt, så jag fick lägga mina saker i köket (där de andra som jobbar lagt sina).
Jag hade mått lite illa hela dagen så jag bestämde mig för att inte ta några drinkar (får ju gratis ;P) men såklart så blir man ju bjuden hela tiden. Jag och IVY är de snyggaste där så det kommer alltid fram killar och ber oss sitta med dem vid deras bord. Så den här gången hade killarna bställt in 5 eller 6 flaskor Rosévin. Och som ni märkte i förra inlägget så gick inte det någo bra >.< Jag drack inte så jätte mycket tyckte jag men de fyllde hela tiden på mitt glas och av nån anledning hade jag plötsligt två glas så jag hade ingen koll på exakt hur mycket jag drack. Men jag märte efter ett tag att det va alldelles för mycket iaf. Jag är den som blir totalvild när jag dricker så jag dansade och tjoade och pratade och va bara crazy xD Jag kommer inte ihåg om jag gjorde något pinsamt heller för jag känner på mig att jag har lite svarta delar av kvällen. Jag tror jag råkade säga något till Sebbe (nattklubbschefen) som jag kanske inte borde ha gjort.. Men men.. gjort är gjort och jag får bara hoppas på att de andra inte va helt nyktra heller så att de kanske inte kommer ihåg alltför mycket :P

Min resa hem vill jag inte prata om, vill bara förtränga och aldrig bli sådär full igen!
Jag kommer ta det lungt nästa helg och absolut inte gå ut på onsdag...



Så här kommer det gå om jag inte lugnar ner mig!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hon är inte ful, sötare i verkligheten än på bild iaf xD och nej hon vill inte suga min kuk, hon sa till mig att jag såg helt ok ut, varken snygg eller ful, låter som ett bra tecken, tvivlar på att hon vill de så... xD

2009-11-16 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0