Hemma hos Tobbe

Godmorgon!

Såklart blev det ju inge bloggande igår. Glömde hårdisken och jag och älsklingen vart alldeles för upptagna ;)
Skulle ha åkt hem när han åker till skolan imorrse, men va så jävla trött att jag bara sov så han åkte själv och jag sov vidare. Nu har jag käkat lite frukost; två mörka mackor med massa frön, en kopp te oså nallade jag lite på äppelkakan som stod ute i öket :P GRYMT GOD!

Kollar på Oprah under tiden och det är faktiskt intressant för de snackar om kvinnors sexualtet. De disskuterar hur det kan va så att gifta kvinnor med barn helt plötsligt börjar dra sig till samma kön och bli lesbiska. Jag själv som är bisexuell och som verkligen tänder på kvinnor, bröst och mjuka läppar känner igen mig när de pratar. Om ni va på PILOT i fredags kunde ni bevittna mig strula med en tjej :P haha Det gick villt till och killarna runt omkring verkade gilla det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0