I väntan på...

.. TOBBE!!

Han är ju som sagt i skolan, och jag sitter här i min ensamhet och hoppas på att han går lite tidigare från lektionen och tar 15.09 bussen. Då är han hemma om 40min, för jag vill inte sitta en timma till om han ska ta den senare bussen. Är så sur på att hans bussar typ aldrig går. Hem till mig har jag en buss varje kvart typ :O Men men, så är det att bo på vyshan (vilket jag tycker att han gör)

Är sjukt uttråkad, har kollat mailen, läst bloggar, suttit på facebook.. Vad mer finns det att göra?
Kanske ska sätta mig och kolla på tv en stund. Eller måla naglarna?

aja... bjuder på bilder på våran middag igår under tiden:


Potatisgratäng, grönsaksbiff, sojagrillbitar och en skål sojabönor som jag hade som snacks under filmen.



Potatisgratäng och grillad kyckling.


Gissa vilken tallrik som va vems!? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0