I'm back!

Jag lever!

ja, har varit lite frånvarande i helgen. I fredags hände det massa grejer på PILOT. En viss kille ska få en ordentlig utskällning. I lördags jobbade jag först och sen satt jag och Tobbe bara hemma. Vi orkade inte åka in till stan till Harry B James. Vi é så himla sega :P Igår va jag, syrran och Louie på bio och såg New Moon! Den va faktiskt bra! (det är bara okänsliga killar som inte älskar den) :D Älskar storyn och man kunde inget annat utan att dreggla sig igenom filmen ;)

Skriver lite mer detaljrikt senare. Ska iväg till min Matte C lektion nu!
puss

Kommentarer
Postat av: Bennie

New Moon är såååå jävla mycket bättre än twillight! Man förstår mer hur allt känns för Bella i tvåan, jämfört med första tycker jag o.O

2009-11-29 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0