Kvällens nöjen

Eftersom att det inte finns något på TV att kolla på så ska jag nog lägga mig och kolla på The Butterfly Effect 2. Såg ettan för många många år sen och visste inte att det fanns uppföljare. Såg på tankafett.se igår att det fanns en 2a och 3a :D Älskar första filmen så hoppas den här är minst lika bra!



Gjorde precis lite havregrynsgröt som tilltugg då detta hushåll aldrig har något gottit i skafferiet.
Syrran hoppade precis in i duschen och hon vill se filmen med mig så får vänta 10min tills hon är klar innan jag kan köra igång filmen. Får köra in lite bilder i datorn under tiden ^^


Kommentarer
Postat av: Jasmine

du får berätta sen fall den va bra el inte!

2009-11-29 @ 21:50:35
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0