Måndag....

Har en snabb rast på engelskan. Är sjuukt hungrig och vill bara sova >.<
Sov typ inget inatt, sov inget igår knappt (3timmar) så jag går lixom på sparlåga nu. Trots det så är det ändå jag som typ pratar och gör mest på engelskan. Folk är så himla typ rädda? Vad gör det om du säger några ord på 3 timmar?? WAKE UP PEPOLE! Det är alltid så... Speciellt på morgonmöterna som jag har var tredje vecka. Vi läser boken Oryx and Crake och då på mötet så disskuterar vi det senaste som har hänt i boken och analyserar. Jag är typ den enda som säger något. Det är väldigt frustrerande och ibland sitter jag tyst fastän jag vet svaret och hoppas på att någon annan svarar. Jag vill inte ta all uppmärksamhet lixom, fastän jag vet att jag är bäst.


Aja, nu måste jag tillbaka!
Peace

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Så kan det vara. Bättre att du får reda på det i förhand så att du inte gör något som du kanske ångrar :)

Lite onödigt med det sista dock. Ingen kommer säga att du bör dö i svininfluensan för att du är en fjollig liten djurkramare t ex. Och kanske ska säga på en gång att det bara var ett exempel, inte vad jag tycker :)

2009-11-03 @ 20:41:39
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0