Morgon, ont i magen, skola

Jahapp, så vart det morgon igen...

Sitter i skolan fastän jag är ledig.. JÄVLA PLUGGIS xD
haha, nemän jag orkar inte laga lunch hemma, så ska äta i skolan :P Tobbe har Samhällskunskap först så kan slappa lite i nån timma och sen få mat :) Jag va ändå väldigt pigg när jag vaknade imorrse.

Däremot fick ja väldigt ont i magen när vi gick till bussen. Hade samma ont i magen gårkväll. Ja, Då vart man laktosintollerant oxå! Jag är redan intollerant mot de flesta människor och nu ska man inte klarar av mjölk heller. Jag käkade ju ingen mjölk förut för nått år sen, använde mest bara sojaproukter. Ska nog börja med det igen :)



Min älsklingsdryck!


Tobbes lektion har börjat, ska nog gå till den nu och hjälpa barnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0