Nu är man ensam igen..

Syrran har gått o lagt sig, Tobbe ligger hemma i sin egna säng (själv hoppas jag). Jag är nu helt ensam, med datorn iofs. Men den är inte så himla mycket till sällskap.

Igår va det för mycket folk, idag är det för lite. Spenderade halva dagen på jobbet och halva med att försöka ta mig hem från jobbet. Kollektivtrafiken suger i fucking Väsbyghettot.. Höll på o svimma två gånger på vägen hem och hela min rygg och sida krampade av hunger. (nej jag är inte bortskämd och klagar på att jag svälter för inget. Det är något konstigt med min mage och läkarna vet inte vad det är. Men när jag blir hungrig så får jag svältkramper så att jag spyr och lider ordentligt. Jag kan gå från normal, till lite hungrig, till SVÄLTERIHJÄL OCH VILL DÖ hungrig på 10min. Så jag måste ha mat fort när jag börjar känna hunger.)

Det tog fucking 2 TIMMAR att ta mig hem, och 45 min bestod bara av att gå mellan stationer medans allt snurrar runt i huvudet. INTE roligt!





På PILOT i fredags däremot var det full rulle! Det va faktiskt lite väl mycket folk, Det vart bara jobbigt att dansa för folk ramlar in i en hela tiden och alla viftar med armarna så att man nästan blir nockad. Jag älskar Pilot och känner många som brukar vara där, men det börjar bli lite Cattelin-varning nu... För er som inte vet så va jag och IVY alltid på Cattelin förut och älskade stället, men sen så började det komma massa skumt folk, killarna vart alldelles för klängiga och de började stalka en och ringa hela tiden. Så vi bestämde oss att inte gå dit nå mer. Nu börjar det bli så på Pilot oxå. Det kommer mer och mer skumt folk och vissa killar börjar tro att de äger oss. Men än så slänge så funkar det. Satt mest med Robin och Robin i fredags och drack Rosé. Vi hade det riktigt trevligt faktiskt, fast jag va ganska trött och alldelles för full efter ett tag :P Jag tänkte ju dra hem lite tidigare typ vid 1 - halv 2. Men såklart stannade vi till halv 3. Vi skulle kanske ha stannat längre om inte IVY hade bestämt möte med en kille.

För de närmsta veckorna iaf (om det inte händer något) så kommer ni se mig på PILOT Stockholm varje fredag ^^




Kommentarer
Postat av: Jasmine

tycker du verkligen d börjar bli som cattelin :P tycker inte jag. asså håller me om att d har börjat komma en del konstiga killar dit, men d e långt ifrån hur d va på cattelin fortfarande ;o

2009-11-29 @ 19:37:02
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0