Orkar inte blogga...

Fast nu gör jag det iofs iaf :P
Nemän jag orkar nte skriva något informativt typ. Är astrött (som vanligt).. Somnade vid 16-17 och sov typ 2 timmar (som vanligt) xD Det är en ny vana, mina eftermiddagstupplurer :P Men beautysleep FTW :D

Jag ska nog kolla mina mail nu, skriva lite skit på facebook och sen kolla på tv tills jag somnar. Har bara en lektion imorrn (som jag inte ens behöver gå på), så jag får en liten sovmorgon och sedan tid att antigen redigera reportaget eller gå till Täby Centrum och kolla lite i affärer :) Då kan jag samtidigt göra min Småföretagandeuppgift som vi fick idag. Vi ska kolla lite utbud och sånt om vissa affärer där. Det känns lite skumt att börja med lektioner igen efter 7 veckor av praktik och lov där i mitten. Nu är det bara att vänja sig tillbaka till läxor och tentor! Men det är såå skönt, äntligen göra något produktivt och lärande istället för att slösa tid på praktiken (som jag, som ni vet har HATAT!).

Dags för TV!
Ska kanse titta in en snabbis på MTV.com för att se om de nya The Hills avsnitten kommit upp.. Tror inte det eftersom de sänds kl 22PM i USA, men man kan ju alltid hoppas ;P

Nattis <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-11-11 @ 10:22:06
URL: http://theironyofalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0