Pappa = BÄST!

Äntligen funkar det att både jag och mamma sitter samtidigt vid varsin dator! :D

Ända sedan jag skaffade mitt trådlösa tangentbord så har mammas internet legat nere när jag är inne på min dator. Detta är antaglingen för att modemgrejen satt i mitt rum och tangentbordet och den låg på samma frekvens (mamma har trådlöst anslutnig). så Internetet gick lixom in i tangentbordet, om ni fattar vad jag menar..
Men nu så har pappa flyttat modemgrejen och satt den i köket och sen borrat hål genom väggen och dragit en kabel till min dator (eftersom att jag vill ha fast anslutning och inte trådlös för att det går snabbare och för att det inte finns plats i burken med ett nätverkskortgrejs. Har så mycket grafikkort och bra saker som tar plats). Efter mycket borrande och störande av min dagliga sömn så är det nu klart och alla är nöjda och glada :D


Kommentarer
Postat av: din kära pojkvän ^^

hahah bästa bilden på resan =D

2009-11-16 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0