Party more?

Är inte ens trött efter igår... Pappa fick hämta mig från Mörby C för bussen skulle inte gå förrens om en halvtimma-timma typ. I bilen va jag fan jätte pigg xD Sen såklart så somnar man ju direkt när man lägger sig i sängen men jag är inte ens trött nu fastän jag bara sovit några få timmar xD Ska åka till jobbet om några minuter och efter det tänkte jag kansdke dra förbi Tobbe :) Måste ringa honom på vägen nu. Han skulle kanske till Louie ikväll och han bor här breve mig typ, så tänkte dra hem med Tobbe när han ska till Louie, så får jag sällskap på bussen ^^ Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska höra nmed Ivy vad hon ska ha för sig. Är sugen på en redig hemmakväll med fylla, avklädda blusar och en massa tokigheter! :D Men kanske blir det bara chill hemma med syrran kollandes på massa filmer.

Nu ska jag klä på mig och sticka!
Sen får vi se hur det går ikväll!
Man vet aldrig hur det blir när jag är i farten :P

Kommentarer
Postat av: takai

lo

2009-11-08 @ 02:13:29
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0