Rast!

Har rast på matten. Fattade faktiskt allting vi gick igenom idag!! :D Derivatageni here I come ;) Har prov på det nån gång i vår, hoppas jag fortfarande kommer ihåg allt då.


Det ser kul ut va?


Ska in till stan sen och möta IVY ^^
Tobbe och louie åker oxå in sen så möter jag dem när vi ska hem :)

Det blir sedan att åka o handla på Willys (hoppas jag). Behöver avsminkningsmedel, blekning, hårfärg och dylikt. Oså lite kött till Tobbe. Han har aldrig nåt att äta när han är hos mig (hela familjen är veggos och Tobbe tål inte veggiematen). Sen hem o käka, mysa framför en film och sen vet ni hur det går ;)


Kommentarer
Postat av: viktoria

illa att jag inte förstår någonting av detta! Ändå läser jag matte E nu...

2009-11-30 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0