Sämsta jävla fucking skit!

Skiten i Väsby Centum igår sög! Bara massa jävla äckliga väsbyungar.. Som en jävla djurpark.

Sen hos Tobbe vart jag bara massa trött så det blev inge vidare action och sen att behöva gå upp fan så jävla tidigt och sätta sig på fucking ghettobussen suger så jävla fucking hårt! Bussen går fan inann jag brukar gå upp i vanliga fall och vi kommer fram till skolan innan min vanliga buss ens har gått. Tar man den senare bussen så kommer vi en kvart sen och tänker fan inte komma sent när jag kan komma i tid.

Mitt jävla hundreportage går de inte nå bra med heller. Jag vet inte vad fan mer jag ska göra. Den ska bli 5 minuter max men jag kommer aldrig lyckas med det. och det som är ännu sämre är att en annan grupp hade gjort ett fullständigt menigslöst reportage som inte gav något vettigt till världen på typ 9 minuter. Jävla fitt hora till lärare som ska hålla på så. Mitt reportage handlar iaf om något viktigt och inte bara massa blaska!!



Medan jag skriver det här blir jag extra sur för fucking tangentbordet är så jävla segt så att varannan bokstav kommer inte upp.
PALLAR SERIÖST INTE MER!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: ivy

CHILL OUT BRO ;) känns som att du snackar om amandas o mitt hundreportage ;p vi gjorde ju ett om ett hunddagis, me "who let the dogs out"-låten på slutet haha

2009-11-27 @ 19:03:20
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0