Sista för idag

Orkar inte ladda in bilderna i datorn, inte heller skriva så mycket.
Är egentligen inte speciellt trött men borde sova, har matte imorrn tidigt på morgonen. Det är dock den enda lektionen jag har så kanske åker hem efter lunch och redigerar bilderna :) Inga redigeringsrum lär finnas lediga på redaktionen imorrn så får redigera reportaget på fredag. Har ju bara en lektion då oxå ;)

Gud vad slapp jag låter :P Men så är det... Är sjukt stressad iaf och till på fredag skall jag ha kommit på vad jag ska skriva affärsidé-tentan om. Jag funderar på att "starta" en skönhetsalong med lite "annorlunda" stil. Lixom ha frisörer som inte bara klipper tanter utan rockigare frisyrer pch sånt. Finns ju en sån salong på söder. Sen kan jag ha någon som gör naglar, med sånadär "japanska" smycken på. Ni vet så som Foki alltid tjatar om. Oså såklart ha en liten klädeshörna och café. Va på ett sådant ställe fast för Rockabillys på söder och det är faktiskt jätte mysigt om man gillar sånt ^^ (vilket jag inte gjorde iofs men ändå)



Nu skriver jag mycket iaf xD Men ska avsluta med att säga att Saw VI faktiskt är bättre än de förra filmerna. Jag tycker de andra filmerna är sjukt tråkiga och att det inte händer något. Men i den här filmen så är det inte alls lika mycket polissnack utan folk hamnar i fällor hela tiden och man tycker mer synd om de som blir utsatta. Man sitter spänt och redan första scenen blev man äcklad av. Såklart satt jag och syrran med varsin tallrik middag i knät under tiden och det är inget att rekommendera! xD HAHA



Natti Natti
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0