Sista studioinspelningen...

.. för i år! Nästa år ska man lida igen, runt mars blir det väl tror jag.. men men, jag längtar tills på tisdag då de riktiga lektionerna börjar igen så att man får göra något produktivt och vettigt!

Har som ni kanske förstår spenderat dagen i studion som ljudtekniker. Det tog som vanligt evigheter att göra någonting så jag kom inte därifrån förrens kvart i 5. Alla är så himla oseriösa och dåliga att jag som vanligt dampar och blev kallad "åskvädret". När jag från kontrollrummet skulle ut i studion hörde man de där ute säga "Nu kommer åskvädret igen". Men det är inte mitt fel att alla är sämst och inte kan sköta sitt jobb! Men nu är det över för den här gången och allt kan bli som vanligt igen :)



Jag har varit otroligt trött den här veckan! Försov mig imorrse, somna i soffan igår och har jätte svårt att gå upp på mornarna. Ska alldelles strax borsta tänderna och sånt och lägga mig i sängen och kolla på The Hills. Har en otrolig shoppingabstinens så måste nog köpa nåt imorrn. Har typ inga pengar kvar snart men vad ska man göra lixom? "/

Måste beställa tid för massage och spa för mig och Tobbe.  Så jag hoppas att jag får lite lön den här månaden, fast funderar på att antigen sluta där jag jobbar eller byta till Täby (jobbar i sollentuna just nu). Det kommer bli jätte jobbigt att ta sig dit när det blir svinkallt och snö.

Syrran färgade håret typ pärlblont igår och jag snoddet lite av färgen (typ halva flaskan xD). Har en liten ful bild på oss att avsluta med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0