Ska nog faktiskt gå o lägga mig

Eller "gå" och gå.. Sitter ju i sängen redan :P

Syrran hämtade mina glasögon med nya glas i så kan kolla på tv och faktiskt se någonting. Slipper riskera att somna med linserna i :)

Det är skönt att få sova, det va bara bra att jag stannade hemma ikväll. Ville dra till Collage eller så tänkte IVY dra med mig till Metro. Men hemmakväll blev det framför TVn. Har sett Final Destination 4 med syrran :) Just nu är jag så himla trött att jag faktiskt inte kommer ihåg vad jag tykte om filmen. Tänkte nog inte så mycket på det överhuvutaget. Ska se den igen när den kommer ut på DVD. XVid är inte det bästa...

Natti Natti <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0