Skola, hemma, Tobbe

Kom precis hem från skolan :)

Har varit jätteduktig på Småföretagande idag och jag ser mitt MVG i sikte! Är typ klar med häftet vi jobbat med och smörade ordentligt för läraren :P Jag är bäst ju så det spelar ingen roll om jag är trevlig mot läraren eller inte. Men det är en del av min "skolroll" att vara trevlig och låtsas veta allt.

Nu ska jag snabbt stomma nåt i magen och sen gå till bussen för att åka med älsklingen hem till honom ^^ Jag är ledig imorrn så vi ska mysa massa och sen åker jag hem när han ska till skolan.


SHIRA - en av de nya hundarna som söker hem

Tar med mig hårdisken så det kan nog bli lite bloggande hemma hos honom ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Louie

hahahah vilken liten fis!

2009-11-19 @ 00:13:37
URL: http://seike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0