Som vanligt asså xD

Jag tänkte ju lägga mig tidigt, bara slappa och kolla på tv serier.. men ICKE! Jag kollade in folks bloggar lite och kom på att det finns alla dessa roliga skvallerbloggar. Så jag började läsa och läsa och läsa och läsa.. Har suttit med det i typ 2 timmar nu xD Så nu är klockan halv 12.. Jag ska upp JÄTTE tidigt imorrn för att filma och sen ha matte innan praktiken >.<  LYCKAT AMANDA!!!

Men appropå dessa bloggar jag läser, läser bara 3 st personers bloggar (Ivy, Amanda och Kissie) och resten är dessa skvallerbloggar där de sågar de kändaste bloggerskorna. Alltid lika kul att se vad de hittar på. Man känner sig själv så mycket snyggare och bättre :P Fast jag kan ju förstå vissa av dem som blir sågade - såklart man redigerar sina bilder. Man vill ju va snyggare! Jag redigerar ALLA mina bilder (finns kanske få undantag), det går inte annars! (därför har jag ibland så få bilder i inläggen för jag orkar inte redigera dem xD)
Men som exempel Kissie. Det är ju kul att läsa vad folk skriver om henne men jag vet att hon är trevlig i verkligheten. Hon är ju inte intelligentast, vackrast, populärast och bäst i världen, men hon är rolig att prata och festa med :)

Nu måste jag borsta tänderna för mina vanor funkar inte längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0