Söndag.. med allt som hör därtill

Vaknade och var bara allmänt deprimerad, hade ingen lusta att gå upp, ingen lust att äta. Älsklingen ville göra mig nåt att äta med jag pallade inte få i mig något. Jag vet inte om det va alkoholen igår eller bara hormoner, men har bara varit hängig hela dagen...

Mysde med Tobbe i sängen hela dagen och åkte sen hem till mig för att plugga engelska. Efter att ha suttit vid datorn ett tag däckade jag såklart och vaknade inte förrens jag hörde hur hundarna bråkade i vardagsrummet. Ingen kom till skada (förutom mamma som vanligt får en punkterad hand), men jag vart helt yr i huvudet av stress. Nä jag skulle dricka lite vatten hittade jag en flaska äppelvin så tog ett glas och nu sitter jag här med huvudvärk och ska sova snart.


Inför PILOT, i fredags

Har skrivit på facebook med några killar jag träffade på PILOT i fredags och läst bloggar. Som vanligt är alla de som kommenterar på Kissies blogg helt dumma i huvudet. Jag vet att alla hatar mina åsikter och Tobbe bad mig idag att "hålla dem för mig själv".. men jag tycker som jag gör och det är INTE snyggt att vara tjock! Det är inte snyggt att ha lår som går ihop, dubbelhaka eller en mage som hänger ut över byxkanten!! Folk fattar inte det och det är synd, för alla skulle se så mycket bättre ut om de bara ansträngde sig lite. Jag vet att jag inte är smal, jag är fet som en flodhäst och smidig som ett kylskåp och jag jävligt lat och orkar knappt träna Men jag försöker klä mig smalare, låta bli att äta massa onyttigt (hehe xD) och jag kollar mig i spegeln och väger mig varje dag för att se till att jag inte går upp i vikt. Jag hade så snygga ben innan sommaren 08 men gick upp 8 kg under min resa till Malta. Jag har gått ner typ 6½ av de kilona och har faktiskt gått ner ännu mer men åt upp mig 3 kilo igen förut xD Medans jag skriver det här blir jag fan pepp på att börja träna :P Måste få ett par snygga spiror och loosa fettvalkarna. Ska nog inleda mitt nya träningsliv med promenader med hundarna imorrn när jag kommit från skolan. Om jag går ut med dem 1½ timma varje dag så borde jag ju få bort fettet? Jag måste även äta mindre, och sluta ta nattmål.

Nee, nu måste jag borsta tänderna och byta om innan jag däckar igen xD
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: takai

vad bra, då vet jag vad du tycker om mig

2009-11-09 @ 01:18:53
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Jasmine

D här inlägget gjorde mig förvirrad... :P lät som att du va ute i Lördags.

2009-11-09 @ 16:19:03
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: takai

du skrev att du hatade tjocka personer?

jag är relativt tjock

inte kul at läsa

2009-11-09 @ 18:54:40
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0