Svarta händer

Ja, alla undrar ju varför jag helt plötsligt kommer till skolan med svarta händer. Lite rosa är de oxå xD

Jo, nu är det såhär att jag färgade Louies hår helt enkelt :) Han skulle fylla i färgen på det röda och svärta ner sin utväxt och eftersom vi inte hade några platshandskar så fick jag get down and dirty. Tog en klump i handen och bara smetade på! Det är så vi gör det ;) Skrubbade mina händer så gott det gick igår men färgen är ju permanent så det lär sitta kvar ett tag. Det färgar inte av sig iaf så det ser bara lite skumt ut.

Ska försöka få tag i de bilder vi tog igår så kanske ni kan få se något. Hela kvällen va bara väldigt skum xD Men det är så det blir när man umgås i Louies badrum. Jag, Tobbe och Lo har fin, fina minner därifrån ;) You wish you were there!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: weei, kommer bli helt galet! d e nått jag kan lova ;)

2009-11-24 @ 13:42:12
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: seike/louie

bilderna är... grrr

2009-11-24 @ 15:51:50
URL: http://seike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0