Sweet dreams ^^

Ska alldeles strax gå och borsta tänderna.

Filmen va faktiskt bra! Sorglig bara :( Men man förstår den underliggande meningen i filmen, att man inte ska klaga på det man ha och leva för varje dag. Men det är coolt att han kan göra som han gör, blev helt fashinerad av den första filmen. Tyvärr slutar det bara på ett sätt...

Men till något roligare! När jag va i Väsby Centrum här om dagen kollade jag och Tobbe på mobiler. Han hittade en Ed Hardy telefon och jag som är väldigt snål av mig när det kommer till mobiler blev lite kär i en Sony Ericsson. När jag ska köpa en mobil vill jag att den ska vara enkel. Jag ska kunna smsa och ringa. Vill inte ha massa extragrejer och avancerade funktioner. Jag älskar den mobilen jag har nu, amish men funktionell. Däremot har jag tröttnat på de fula ringsignalerna som är i... polyfoniska!! XD haha Ja tänk att jag kunde vara så ålderdomlig.
Men nu hittade jag iaf en mobil med mp3 så kan ha riktig musik istället för blippandet :P Funderar faktiskt på att gå och köpa den imorrn! Mamma sa att om jag köper en ny till hennes som är som hennes gamla (den gamla är sönder) så köper hon mig en ny. Men vill inte vänta och får pengar imorrn så funderar på o köpa den.

Fast juste.. Kom på nu att jag ska ge pengar till IVY för vi ska gå och se...? ja vilka ska vi se, HEMLIS!! moahaha xD
Får se hur mycket jag har kvar efter det. Annars kan jag be mamma följa med och köpa den i veckan *hoppas* Här är iaf lite bilder på min (förhoppningsvis) nya telefon!



Sony Ericsson S312


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!!! Har aldrig hört det uttrycket förr, men fan vad jag ska använda det!! Amish xD

2009-12-03 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0