"TYST!!!"

.. haha, mamma står o skriker på en hund som vägrar vara tyst xD Vi ska snart till Mörby och inhandla lite nödvändigt och sedan därifrån åker jag in till stan för att möta Tobbe och Yousef. Vi ska på en spelning med Louies band - BASIL.. De har nån spelning i Nacka så det blir en trevlig start på kvällen. Sedan efteråt vet jag inte om jag ska hem innan PILOT, om jag stannar i stan med Tobbe eller om jag sticker till IVY (som förövrigt inte svarar på mitt sms så vet inte om hon ska med till Pilot ikväll).

Har hållt på med gästlistan en stund och jag blev ombedd att fixa mer folk än vad jag är van vid. Men det klarar jag såklart för jag är bäst! (och för ikväll verkar vara en kväll när ALLA vill ut) :D Det kommer va sjukt mycket folk på Pilot och många jag känner. Just nu är jag ganska trött men ändå peppad så jag hoppas jag får nån kick sen ikväll. Annars får jag lov att ragga up några killar man kan sitta hos eller klämma in mig hos Amanda och Alexandra :P Hörde att Alexandra slutat jobba på Pilot och det är ju synd men folk kommer ju och går.. Fast jag kommer sakna våra Rosé fyllor xD

Ska nog packa ner outfiten till ikväll och bättra på sminket nu.
Hörs imorrn ^^
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0