10/10-09

BLÄÄÄÄÄÄ!!!
Jag och Jasmine drog till Cattelin. Vi va båda fett taggade och jag va väldigt pigg och glad fastän jag jobbat på dagen och knappt fått nån sömn efter Pilot.. :P




Kvällen började helt okey, vi mötte Pierre som gick i vår klass i högstadiet och vi snacka massa och va trevliga mot varann fastän vi aldrig riktigt va kompisar i Sammis. Han skulle spela på lilla golvet, så det va väldigt kul :D
Jag började med två öl direkt efter varandra för att hinna innan kl.23 (happy hour är till 23, så ölen kostar bara 28:-)
De slog direkt till i skallen så resterande av kvällen blev lite luddig och ostabil xD
Men sen så börjar vi dansa, och jag älskar att dansa.. MEN jag pallar inte med alla äckliga killar som ska hålla på o dra sina jävla kön mot mig! (xDXDXD HAHAHAHAHAHAHA, sitter och asgarvar åt den meningen xD) Iallafall... Musiken va helt okey från början, men som vanligt får man försöka ta sig ur greppet av dessa kåta små pubertetspojkar...

Vi va tvugna att gå ut några gånger för att komma ifrån alla killar, och då stod vi och snacka lite skit med Amanda. För ingen av oss pallar med Cattelin längre. Det va asbra i början och vi va där varje helg, ibland både fredag och lördag.. men nu så vart det droppen. speciellt efter Pilot som va mycket fräschare. Så det blir inge mer Cattelin för vår del, PILOT är det som gäller nu!!

Vid 1 så kände jag att jag snart inte pallade mer, men Jasmine ville dansa lite till så vi bestämde att dra om en halvtimma, eller om någon dålig låt kom.. Så vi drog hem till Jasmine sen och käkade sojabönor ^^ Fyfan va trött man blir snabbt om man sätter sig ner. :O Man kan ju hålla igång väldigt länge om man står upp, men så fort vi satte oss ner i soffan så kom tröttheten och jag stack hem vid 3 för att vi båda höll på o somna..

så, conclusion; INGE MER CATTELIN PÅ ETT BRA TAG... NU KÖR VI PÅ PILOT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0