Jag stör mig mer och mer på människor för varje dag. Jag blir mindre intollerant, fördomarna växer och stärks och min tro på mänskligheten försvinner. Det finns egentligen ingen jag kan lita på längre... (Ivy iofs, men vi umgås inte som vi gjorde för några år sedan).
Ja, jag känner mig ganska ensam ibland pch jag saknar att kunna prata med någon jag tycker om. Vem man än berättar något för så kommer det alltid fram. Folk är inte lojala nu för tiden. De bara ljuger och bedrar, låtsas vara någon annan. Man behöver någon som är "true" lixom. Någon som man kan slappa med och bara vara sig själv med och inte behöva tanka på vad det är man säger.
Just nu hatar alla mig mer och mer, för att jag tycker som jag gör och inte är rädd att säga det. Jag hatar dem ännu mer för att de inte fattar att jag har rätt. De är alla äckliga sympasitörer och de behöver växa upp.

Nu ska jag sova. Alla får passa sig den närmsta tiden, för ett utbrott är påväg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker vi borde umgås mer me varann igen, finns ju alltid här i stan när du behöver mig iaf, haha and you know it :)<3

2009-10-23 @ 01:09:28
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0