8/10 -09

Idag har jag fått massa saker gjort! :D
Först va det skolfoto, klassens tema va Svart/Vitt.. så jag hade på mig ett svart och ett vitt linne från gina, svarta legins och svarta stövlar.. och för att inte va helt tråkig så körde jag med ett mörkblått hårband/bandana i håret. Klassfotot blev nog bra, men porträttbilden blev typ asful xD Jag har en väldigt hög panna har jag kommit fram till. Då ska man ju ha typ lugg, men jag älskar att ha luggen uppsatt, iaf nu när den är på utväxt. Sen när den har växt ut så att den är jämnlång med resten av håret lär jag väl ha den nere.. :)

Sen så satt jag iofs och bara segade i 3 timmar för att jag väntade på mamma som är såå himla seg.. Hon skulle duscha i fucking 2 timmar?!! aja, men satt och snacka skit med dem i klassen, och segade lite till med Daniel.
Sen när mamma väl ringer och hämtar mig så åker vi till Mörby Centrum för att shoppa lite ^^

Vi börjar med att klacka om mina stövlar, för jag gick på själva stålet och det INTE bra, men jag är för lat att göra det i tid :P Sen inhandlade vi lite krämer på apoteket, beställde nya glas till mina glasögon (ja, jag är blind.. men har alltid linser), kollade runt lite i affärerna, såg en gammal "klasskamrat" stå och sälja sportskor xD stackars krake :P, och tillslut köpte jag några saker. Det blev en halsduk, en såndär mjuk, stickad och luftig, lite smink (som söög! så fick åka och köpa en annan sen. Den jag köpte först va typ för gamlingar, och den täckte ingenting. Så köpte en True Match sen, den är såå mycket bättre.). Inhandlade även en liten handväska, behövde verkligen en svart enkel att kunna ha sina saker i på krogen. Älskar den, den har värsta smarta innerfacken ^^. Sen såklart köpte jag några PK också :P är man beroende så är man xD




Mina inköp





Inför skolfotot ^^

Kommentarer
Postat av: Takai

ååh pwerking D:

moshpit :<

ååååååååååååååååååh



imorgon äre bmth

2009-10-15 @ 23:44:46
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0