9/10-09

PILOT!

Asså seriöst, det va fan såå mycket bättre än Cattelin! Det va fräscht, öppet, luftigt, snyggare och bättre folk.. Det ända negativa vad det att de inte hade några happy hour priser :/ På Cattelin fick man en öl för 28:- innan kl 23.
MEN, det va mycket mycket roligare.. Pilot har en mycket lyxigare känsla också, Cattelin känns lite B..

Jag va där med the one and only Jasmine ^^ Vi dansade massa som vanligt, det är BÄST motion! Sen så träffade vi Amanda, men hon va mest upptagen med Kissie och dem så vi snackade inte så mycket men jag ska nu jobba för henne så då ska vi festa gärnet :D OCH DET BÄSTA AV ALLT!!! Min käre brorson Johan va där med Micke och några polare. Fatta att jag blev förvånad! :D Jag bah hoppa på han av lycka xD haha.. (lite wasted va jag oxå iofs)

Så The new place to be är PILOT! Jag kommer jobba där varje fredag nu (typ, vad jag har förstått än så länge iaf), så vi ses där alla! :D
Säg till mig om ni vill va med på listan (vem vill inte det?! xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0