Är man upptagen så är man...

Jag i princip BOR i min almanacka xD Det går inte en sekund utan att jag tittar i den, skriver lite oså... Fick 200:- för att jag lär Pestka (en hund) att gå i koppel. Så då kanske man, om man tar av mina sparpengar (500:-), har råd med ett nytt par skor nu :D Har suttit hela kvällen och kollat på skor, men har inte hittat några som "klickar" än.. Just nu sitter jag och spammar Facebook för att folk ska dra till PILOT på fredag. Jag jobbar som promoter åt Amanda så mitt jobb är att dra MASSA folk! Så KOM DIT ALLESAMMANS!




Den här veckan ska jag redigera klart min musikvideo till på torsdag, för då börjar TVpraktiken. Ska filma och greja o 2½ vecka sen :/ Hatar tv... >.< men men, är man tvungen så är man.. Så kommer vara enormt upptagen nu de närmsta veckorna. Ända tiden att se mig är typ på PILOT på fredagar eller kanske på nån lördag om jag är vaken :P SÅ NU ALLA, KOM TILL PILOT OCH SKAKA PÅ FLÄSKET!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0