Att inte ha något att göra...

..är det värsta jag vet!!! Asså, jag sitter här o bara sitter. Skriver lite frågor till en intervju men det är inget vettigt. Är jätte hungrig och vill bara gå hem. Vill sola oxå, men orkar inte hålla på o sminka av mig o sen åka buss hem röd och äcklig >.< Kommer inte in på facebook heller så det suger ju HÅRT! Det funkar inte ens genom skolsurf.se *sadface*



Bara för att jag är GRYMT hungrig!



Gästlistan till festen är verkligen överfull. Jag hade ju satt en maxgräns och tänkte verkligen hålla den, men jag behöver de extra pengar vi får in. Jag vill helst slippa lägga ut hela min lön "/

Gästlistan till PILOT jobbar jag med, satt uppe inatt och fixade folk (det verkar vara den enda tiden någon är inne på FB och har tid att snacka). Hoppas de som sagt att de ska fixa massa folk gör det, annars blir det surt för mig. Det blir nog enklare den här gången är förra, men det är fortfarande inte det minst krävande jobbet. Måste hålla mig lugn på fredag oxå. Måste orka upp på lördagen och fixa klar allt inför festen (packa upp godis, dammsuga, klä på mig och sånt).

Vet inte vad jag ska hitta på nu...
Är hungrig!!! Ähh, får väl skriva lite frågor och sen läsa min bok eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0