Brun och redo att festa!

Kom precis hem från solariet ^^ Jag brukar ju i vanliga fall gå till Slank och Brun men de hade visst stängt idag så jag o mamma åkte raka spåret till NJoy! Har aldrig solat där innan men har hört från kompisar att det är riktigt bra där :) Och det va det! Jag är visserligen röd som en kräfta i ansiktet men resten av kroppen är brun :P Jag märkte direkt skillnad när jag klev upp ur solariesängen och det är så jag vill ha det ^^ Så jag ska köpa solkort där så blir det mitt nya solställe. Kommer gå till Slank och brun nån gång då och då eftersom det ligger precis vid skolan så det är skönt att ta sig en 30minutare efter en hård dag :)

Nu ska jag ta fram kläder, duscha och fixa mig inför PILOT!! :D Jag är lite sjuk så kommer nog ta det lungt ikväll. Det blir nog mer minglandes än dansandes men det blir nog niice ^^

Kommentarer
Postat av: takai

^^

hälsa kisse ^^



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

2009-10-31 @ 01:35:27
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0