Shoppingabstinens!!!

Va inne i stan med syrran idag..
Först fikade vi en snabbis på Waynes Coffe, jag tog såklart en Chailatte med sojamjölk (men jag tror hon gav mig vanlig mjölk.. :( blää.. ) och syrran tog en pesto o mozzarella toast (som jag rekommenderade för den är sååå god!) och även en jordgubbsmust (som den oxå va JÄTTE GOD!). Sedan mötte vi Aganoo och hennes kompis och sen började jakten på KLÄDER! (jag letade skor oxå, lite på ett hörn) MEN det finns seriöst inga fina kläder! Alla är bara så himla strikta och kontorsaktiga. Fett tråkigt! Vi va inne i massa olika konstiga butiker för att hitta klänningar till Halloweenfesten, men hitta typ NADA. Dt fanns två klänningar som va helt okey, men de va på BikBok.. >.< och jag HATAR BikBok. Det är bara förortsungar som handlar där och de flesta vet vad jag tycker om dem....





SÅÅÅ, tillslut gick vi in på Gina för att kolla om det fanns något där. Jag behöver massa nya kläder att ha på PILOT, men vill helst inte ha Gina kläder för alla har ju dem :/ Men det blev tillslut två klänningar därifrån varav en min syrra kanske kommer ha på Halloweenfesten :) Vill verkligen inte se ut som alla andra ungar, men ska ha accesoarer som gör outfiten till min egen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0