Sitter i skolan och trååkar!

Sitter uppe på praktiken med Daniel och Tobbe, men Tobbe ska iväg nu och intervjua nån snubbe.. Så jag blir väl tvungen att gå ner och sätta mig o redigera min dumma musikvideo... Käkade lite lunch precis, men var inge hungrig så det blev typ bara massa morötter med jag råkade sätta lite i halsen så nu har jag en bit riven morot i halsen som skär :( Det gör fan ont, och när jag hostar lite så tror alla att jag har baconsnuva eller nåt :S

Innan jag gick hemifrån idag satt jag och redigerade lite bilder att kunna lägga upp nu i skolan när jag har tråkigt. Jag missade min buss och nästa gick inte förrens om en timma så man har faktiskt inge bättre för sig på morgonen än att sitta i PS :P


Min syrra testade en av de klänningar jag köpte igår..
..och JA hon har blekt sitt hår så vi är tvillingar nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0