Trött och hungrig

Väntar på att min paj ska bli klar! Är jätte hungrig..
Det finns INGENTING att kolla på tv ikväll.. Orkar inte sitta vid datorn och kolla på film en kväll till "/ Det blir väl Comedy Fight Club eller nåt.. de är inte ens roliga -.-

Är äckligt trött, stressad som faan och fortfarande sur på SL.. Varför jag är sur på SL är för att de kör med de gamla jävla äckliga tågen! Fattar inte varför. Det finns hur mycket jävla tunnelbanevagnar som helst oså ska de hålla på o köra i de gamla skruttiga :( Och speciellt på MIN linje. Kör dem på blåa linjen eller gröna eller nåt men förfan inte på röda! Jag bor i Danderyd för att ha lite standard, och så tvingar de mig sitta i dessa jävla äckeltåg! Tom pendeln har finare tåg :O Och på dem sitter det ju bara massa Väsby, Tumba, Haninge och Södertälje "människor". Jag vill inte se ett jävla skruttäckeltåg imorrn när jag ska in till stan! Då går jag i taket!!

Nu borde min paj vara klar.. Ska käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0