Borta bra men helväck bäst!

Här kommer en litet recap från de senaste dagarna! Därför så mycket text :P

Nu är första gången jag kunnat sätta mig ner och bara sitta o stirra på datorn och blogga lite :P Har inte gjort speciellt mycket utan bara hållit mig hemifrån och slappat på distans. Som jag skrev i måndags så är jag lite sjuk sådär va.. Asså det är inget som smittar men det stör mig då jag låter lite konstigt och hostar då och då. Jag vägrar bara sitta hemma och dega när jag är sjuk, speciellt när det är lov och folk har tid för en ^^

I måndags drog jag iaf hem till Louie och Freddy. Mycket mys, mycket mys. Vi såg på Illusionisten - en grymt bra film med snygga skådespelare. Jag brukar inte gilla dramafilmer men den här va ovanligt bra! Sen så snacka vi massa skit, lyssna på SKUM musik oså gick vi o la oss. Ett mönster vi haft den här veckan är att snacka massa skit, va uppe läänge och sen sova till eftermiddan :D MEN DET È NIICE!

http://www.calendarlive.com/media/photo/2006-08/24911690.jpg

http://www.indiewire.com/images/uploads/iw9/ots/TheIllusionist.jpg


I tisdags bestämde vi oss för att dra ut. Först gick vi och såg Shutter Island på bio! Den va bra.. men slutet förstör allt. Om slutet hade varit som man trott det skulle varit skulle den varit asbra. Fast lite mer blod, tortyr och dödande hade inte varit helt fel. Jag är så himla sugen på o se folk dö! XD Efter filmen kunde vi inte dra på krogen för en som va med är minderårig så vi drog istället ut till Sockenplan (?) och träffade massa små EC-barn som höll på o fråga ut Lo och grejs.. Det va vääldigt ovärt där och tunnelbanan slutade gå och skit men lyckades pallra oss in till stan igen. Då lämnade vi av folk oså vart det Jag, Lo och Freddy igen. Eftersom tunnelbanan inte gick så började vi vandra mot odenplan där bussen går ifrån men såklart hade den precis gått och det är en timma mellan avgångarna så vi började lite smått gå i bussens riktning för vi kan ju inte bara sitta där. Som de coola kidsen vi är så hittade vi en 7Eleven som va öppen där vi köpte en timmas internettid, satt och surfade och käka glass. Massa flum vart det där o vi hade tillochmed så jävla kul att vi stannade TVÅ timmar där typ. HAHA Sen tog vi bussen hem till Lo och gick o la oss och sov ett halft dygn.

Lägger in en video här sen


När vi väl vaknade i onsdags så lagade jag pannkakor till grabbsen ^^ Sen bara gjorde vi några ärenden, slappade hos mig en stund o på kvällen samlade vi lite folk hos Lo. Tyvärr va de flesta tråkiga och drog innan festen börjat men vi som va kvar hade kul! :D Jag blev sådär charmigt full, ramlade omkring, garavade o satt och klunkade Bailey's på slutet fastän jag inte gillar det. Vi körde "Jag har aldrig" och jag kom fram till att jag måste göra mer skumma saker. Jag är en aning skum och har gjort saker som de flesta normala människorna inte gör, men ändå. Vi kollade på en liten video som jag ska lägga upp sen. Den va verkligen hilarious!! XD HAHAHAH En massa flum vart det ju såklart men även en del mys och djupa samtal o när vi skulle sova så snurra det så mycket att man vart tvungen att ligga vaken fastän man bara ville däcka. Men tillslut somnade vi och sov i hundra år såklart!

http://bbqlp.files.wordpress.com/2009/08/cute-cat-sleeping.jpg

Imorrse va fett mys ^^ Vill ha fler såna mornar då man bara vill le hela tiden. Fast det har varit en jävligt bra vecka ändå så klagar inte ;D När vi väl pallrade oss upp så skilldes vi alla och nu sitter jag här ensam och bloggar. Vill inte sova själv, känns så ensamt och deprimerande men måste göra saker imorrn så kan inte åka iväg o sova.

Ne nu ska ni slippa läsa, om ni ens orkat läsa allt xD hahah
Ska se Avatar nu tror jag om det är bra kvalitét, annars nån annan film.

Natti Natti
<3



Kommentarer
Postat av: Lopidop !

älskar dig, mandiboo <3

2010-04-09 @ 04:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0