I shot for the sky, I’m stuck on the ground

Kom på inatt att jag visst jobbar idag. Så det va bara att pallra sig upp!
Ska en stund in till stan sen och köpa en chailatte, jag är fortfarande dösjuk men chailatte får mig alltid att må bättre. Det är något i som gör att min kropp orkar mer :)



Jag har två favoritgrabbar just nu; Jason Walker och Social Siberia!

Spelar Waterworks over and over again hela tiden och kan inte få nog av Lone Gunman :D Det är en asgammal låt som jag faktiskt kommer ihåg lyricsen till.

Down med Jason Walker är oxå en favorit!


Time to roll!
Kisses



Kommentarer
Postat av: jasmine

haha min bak, nice! jag kommer ihåg den där dan! vi hade jordgubbar i den där rosa påsen :P så himla mysig dag

2010-04-11 @ 20:57:37
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0