Ice cream topped with honey

Åhh så gott!! :D Mamma kom hem med sushi till stackars lilla mig! Dock tryckte jag i mig för många (5 bitar) så har ont i magen nu HAHA Älskar avokado sushin asså <3



Ja jag mår som ni kanske märker lite bättre ^^ Har börjat kunna äta nu igen oxå, fast jag kan inte äta så mycket. Fortsätter att dricka massa vatten och sova mycket så jag blir ordentligt frisk till i helgen! Däremot måste jag sluta sitta vid datorn halva natten, för asså jag drömmer skumma drömmar om folk från facebook. En viss Robin, som för den delen är skitsnygg, delade jag visst säng med i min dröm xD haha o så skumma konversationer jag har med folk. Även Alexandra lyckades va med på ett hörn, fast det va nog för att jag såg på förkväll igår. O sen när min syrra plingade på dörren nu idag så drömde jag att de plingade oså gick jag halft i drömmen igenom en herrgård för att öppna dörren oså vakna jag upp helt när jag öppnade den här hemma. Men sen sprang jag tillbaka till sängen för ville fortsätta drömmen med Robin hehe

Ne ska kolla på massa TV o slappa resten av dagen. Ta en liten ipren mot all värk oxå - Tandvärk, muskelvärk, mensvärk, huvudvärk.. Allting på samma gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0