In love we trust

Jag har nu sett 7 avsnitt.. Har två kvar :) Ska nog kolla på tv en stund, vill inte se klart allt nu. Vill spara lite att kolla på en tråkig dag. Men ahh, jag lär nog se på dem iaf xD haha Kan inte hålla mig. SÅÅÅ SPÄNNANDE!! :D





Däremot får serien mig att sakna att ha någon där. Någon som ALLTID finns där för en. Som tur har jag världens bästa kompisar som håller mig sällskap <3 Skulle jag inte va så sjuk och äcklig just nu skulle jag inte sova själv men ahh.. Får ta igen det snart ^^

aja, käkar massa proteiner oxå för att få energi. Vill inte bli tjock på kolhydrater nu när jag är sängliggandes och dricker massa påskmust. Kan inte hålla mig borta från påskmusten asså! Ska försöka städa lite imorrn så jag får det gjot nån gång. Det är lite träning det oxå ^^

Synd att jag blev sjuk just nu.. Den här helgen va full med fester typ "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0