It is all fine!

............... NOT!

HAHA Ne men jag är fortfarande sjuk.. suprice? Jag får huvudvärk av att blogga så därför gör jag inte det så ofta. Jag gör ändå inget intressant så ingen missar nåt precis. Kollar bara på tv hela dagarna, sover, dricker vatten. Jag försöker äta men det gör så ont o kan knappt svälja "/ Men mamma köpte lite cola till mig så får i mig socker.. Coca Cola ska även på nåt sätt vara bra när man är sjuk. Det är väl alla kemikalier i som tar död på alla bakterier o virus haha

Ne nu ska jag kolla klart på nån halvskum film på 5:an. Sen sova.. Har varit vaken sen 8 imorrse (förutom några små "vilaögonen pauser") så känner mig helt utkörd o nu börjar helikoptern i huvudet igen :S Ska försöka sova lääänge imorrn, vill bara att tiden ska gå så att jag blir frisk. Borde må bättre på tisdag enligt farbror doktorn (som förövrigt inte vlle träffa mig utan bara sa åt mig att stanna hemma o vila när jag ringde). Så mycket sömn o vatten ska göra susen! Därför vill jag även inte ha några fyllecalls inatt.. You know who you are! hahah Ne men Freddy ringde mig kl. 03 o bah "Vi är hos Lo om femton minuter, klä på dig o pallra dig dit nu!" - o jag bah nooo waaay jag ligger o dör här o orkar knappt gå till badrummet, jag går ingenstans!

Så ingen stör mig inatt o jag vill INTE ha nån jävla kycklingsoppa!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2009/dsc03473redi_62745900.jpg

Peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0