Jag käkar valnötter medans syrran kör på godisremmar

Det blev en chill kväll hemma i sängen med syrran ;D hehe Kollade på två filmer varav den ena bara va långtråkig o den andra va helt cp..

Imorrn är det Uppsala som gäller!! ÄR PEPPAD SOM FAN! Ska klä mig lite sådär tight o snyggt och klackar o allt. Vill stå ut ur alla små cupcakes. Lo och Freddy (de två jag typ kommer känna där) är redan där uppe. Så antigen åker jag upp med en av syrrans polare, Lo's giiiirlfriend eller så har mamma fått för sig att pappa ska skjutsa upp syrran dit. Ja, vi får helt enkelt se hur det slutar :) Så länge jag slipper åka själv!

http://farm4.static.flickr.com/3303/3308860055_3ff53b937f.jpg

Någon som ska dit?
Jag är inte alls intreserad av rosa och japan o grejs, åker bara dit för att kolla på Lo's band SEREMEDY och dricka massa öl!

Nu ska jag sova för måste upp tiiidigt!
Natti Natti puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0