Naptime!

Bah..! Ska försöka få mig lite sömn nu, har varit vaken några timmar o känner hur orken tryter. Kl. 16:00 är det nedsläpp så hinner ta en powernap tills dess så att jag orkar kolla på hela matchen sen. Jag blir alltid så himla uppe i varv när jag väl kommer in i det. Speciellt när mitt lag spelar lixom hehe :P




Jag är sjukt hungrig dock, har inte ätit något idag.. knappt nånting alls de senaste dagarna... Lever på vatten o ibland har jag i en C-vitamin brustablett för att piffa till det. Kan inte tugga, har till och med sugrör nu som jag dricker igenom för hela munnen ömmar så mycket. blööööhhh! Finns det inget annat jag kan få i mig?? Ska ta en kopp ingefäreté sen när jag vaknar, om jag orkar pallra mig upp ur sängen haha

Vilket liv man har asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0