Oh dear, oh dear

Jävligt sliten vart jag när jag vaknade asså. Syrran kom in vid 14 och bah "Du måste upp vi ska åka snart!". Men asså pallar inte dra någonstans just nu så stannar hemma. Hostar lite mer idag, men så går det när man håller på med massa dumheter :P Va uppe till kl. 6 inatt oxå så inte så konstigt att jag är sliten. Har vänt på dygnet totallt asså!


SLIIIITEEEN!!

Uppsala ska det bli i helgen. Får se om jag drar ikväll.. det beror på om någon hänger med. Annars drar jag med några imorrn ^^ En massa röj hoppas jag på. Alla mina pengar jag har kvar kommer gå åt! Hur ska jag klara mig resten av månaden? O.o

Whatever.. DET ORDNAR SIG!!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0