PARTY IN MY BEDROOM!

Har ashög musik, sjunger, gungar i takten!! :D HAHAH Det är jätte fint väder där ute men jag är för slapp för att gå ut. Njuter genom fönstret istället ^^



Igår failade stort! Men men, man kanske bara får ha en bra kväll per kväll, fredan tog alla braigheter från lördan.. Fattar ni hur jag menar? hahaha Nemen jag är fett glad just nu! Min kotte Bea har en asskönt låt på sin blogg som jag diggar till xD Slapp jobba oxå för min chef mådde inge bra så jag ska skriva lite uppsattser nu ^^ Är faktiskt taggad på att plugga!

Syrran borde komma hem snart oxå! Hon hade tydligen askul inatt ;D

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

vilken av låtarna? :]]]

hahahaha fiiifäään, amandaaa, bilderna xD

2010-04-18 @ 16:58:52
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0