Skivoutfit

Såhär gick jag klädd på skivan. Jag var någon form av pyromanbondflicka? haha Jag hade sån himla panik med vad jag skulle ha på mig så hann inte tänka ut nåt ordentligt. Men grabbarna gillade "kläderna". Bartendern speciellt ;D



Turkosblå BH med spetskanter, vit sönderbränd "tröja" och så hade jag jeansshorts istället för de randiga. Hade lååånga ögonfransar med rödbrunt sminkade ögon och inbakad fläta längst mer hårfästet.
SÅ lite "naughty cowgirl" kan man säga :D

Trots min avklädda förklädnad så va jag otroligt varm hela kvällen. Förstår inte hur de andra klarade sig xD Vissa gick lisom med ishockeyställ o långarmat o grejs.. NAKED IS NIICE!


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

hahahahahah nakeeen<3

2010-04-02 @ 11:11:57
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0