I'm going down, down.. please lift me up.

BLÖÖÖÖHHH!!!



Jag är sjuk som ett svin fortfarande, det blev värre idag. Hostar som en galning, huvudvärk, svettas och fryser på samma gång och är helt slö och mosig i hela kroppen.. Så det blev inge Uppsala för mig idag :( Jag som hade sett fram emot att dricka massa bärs med grabbarna och flumma mig.. men men, det får bli en annan gång. Sparar en hundring nu på o inte åka dit så har mer pengar att supa här i storstan för istället ^^ Ska försöka dra med några till Tunnan nu i veckan om jag mår bättre. Hatar att vara sjuk asså, det är charmigt när jag är lite hes o sådär men nu är det bara jävligt störande! Vet inte ens om jag pallar dra till skolan på måndag, om huvudvärken inte lägger av så kommer jag inte orka.

Snart har jag fått ner lite nya avsnitt av Vampire Diaries! Den serien blir bättre och bättre asså :D Men True Blood äger fortfarande.. Ska nog kolla igenom hela första säsongen med syrran nån gång, länge sen jag kolla på den. Jag har ju inget bättre för mig nu när jag är sjuk, sover bara hela tiden.. Idag vakna jag vid 10, va lite vaken, sen somna jag om och sov till kl. 18 typ xD Men så är det när hela kroppen bara vill försätta sig i koma...

Jag måste va frisk till i helgen iaf!! Min älskling Jasmine kommer hem så då blire krogen och PARTY PARTY :D

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/319539/images/2010/sassilunaammar_76502524.jpg

<3

Kommentarer
Postat av: B9

BABY!!! PUSS!!!

2010-04-11 @ 01:24:51
Postat av: jasmine

aw söti :D jaa du måste bli frisk!! har saknat krogen så himla mkt haha, blir röjj <3<3

2010-04-11 @ 20:47:26
URL: http://justmean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0