Boom shakalaka

Jag ska snart sova, ska upp till skolan "imorrn"! Har inte varit där på evigheter så det kommer kännas skumt att sitta där i bänken igen. Men det är bara en timma så jag överlever nog. Ska få tillbaka min projekrarbetsrapport. Som jag enligt mailen fick VG på :D Fyfan va jag är bra!! Nu får man tillbaka den oså kan man förbättra den så jag har fortfarande chans till ett MVG ^^

Jag har inte hunnit blogga nåt på ett tag för har haft fullt upp hela dagarna. Igår åkte jag ju till Jasmine o snacka massa skit :P Hon har ju varit bortrest, så skönt att träffa henne igen <3 Vi tog en rejäl promenad runt hela stan och köpte chailatte på vägen och satt vid kajen och chillade. Lilla Amanda joinade oss en stund oxå och vi gick runt så mycket att när jag väl kom hem så däckade jag i sängen och sov flera timmar innan jag helt disorienterad vaknade och borstade tänderna o så o la mig igen. Jag va helt snurrig när jag vaknade och visste inte var jag va eller nåt. Jag t.o.m tvättade ögonen med TVÅL för jag va så lost XD HAHAHA Sen sov jag aslänge så kom inte till Jasmine förrens ganska sent idag. Men vi gjorde det vi skulle iaf; Vi sökte först till högskolan, som jag SKA komma in på. Det blir ett IT programm på Stockholms Universitet för mig. Sen tog vi en promenad över till Mad Machine Tatoo & Piercing och bytte min piercing. Läkningsstaven är ju så himla lång så bytte till en kortare. Måste köpa en kula imorrn för kulan som sitter i nu är så himla liten, jag föredrar den stor ;)

http://www.tattooutstyr.no/images/242.jpg
En snopp i munnen kanske?? HAHAHHA

Ne nu är det sängdags!
Ska imorrn först till skolan en stund, sen möta Jasmine o gå på en högskolemässa och sen kolla piercingar :)  Ska försöka hitta någonstans att köpa bussbiljetter oxå. Ska ju till Örebro om några veckor ^^ Borde skriva en lista på allt jag ska göra, kom på fler saken nu haha

Natti Natti
<3


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

xD AHHAHAHAHAH

2010-04-14 @ 10:59:04
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

aha, okej., jag hämtar nog ut min imorgon, orkade inte gå till skolan idag; fan också :<<<

2010-04-15 @ 10:15:40
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0