In the restless mind

Har städat hela dan o kvällen så äntligen blev badrummen klara! Det va en jävla massa skit att sortera men nu är allt i sin ordning. Det som gäller nu är att hålla det så bara. Om jag känner min syrra, så kommer det va ett bombnedslag igen om 2 dar..


Sorterade en massa smink o hittade saker som jag länge saknat - SCORE!

Ja, igår va jag i skolan en stund och smöra för lärarna. Gud va alla älskar mig! ;) Ser MVG:t där borta men jag måste kämpa liiiite för att nå det. Hoppas jag lyckas :D Köpte som vanligt fika i stan med Jasmine oså snacka vi med en tjej från Stockholms Universitet så nu är allt kirrat o klart.  Nu är det bara att vänta o se om man kommer in eller inte. Hon sa att jag med största sannolikhet kommer komma in men om jag skulle hamna på nån reservlista så är det bara att tjata lite så kanske jag får en plats iaf. Jag får ju alltid som jag vill!

Sen sprang vi runt och letade piercingar. Det finns sjukt mycket men ändå inte så mycket. Jasmine köpte en glittrig som skiftar i massa spektrum av färger och jag hittade två som jag köpte; en lilaglittrig som jag satte i hos Jasmine och en blå som lyser i UV.





Har svårt att sova så tar nog hjälp av min käre vän C******* ^^ Så somnar jag om en stund, ska kolla på tv lite först.

Natti natti
<3



Kommentarer
Postat av: takai

CPPPPPP? XD

2010-04-16 @ 14:04:45
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0