Dagen och dagen efter

Jag har sovit flera timmar.. SÅÅÅÅ SKÖNT! Behövdes verkligen efter natten stohej.

Igår va jag ju på min studentskiva. Det blev bättre än vad jag trodde, trots att ingen av min polare jag bjudit kom dit. Det blev en dyr skiva, men en bra en iaf ^^ Min Matsi va där som tur va så umgicks med honom en jävla massa. Va med folk jag inte träffat så ofta oxå så vidgade lite relationer. Jag dansade som en dåre, drack en JÄVLA MASSA öl, pumpade mina bröst ordentligt o festade loss! Jag är grymt nöjd med kvällen, skulle inte vilja ändra på något (förutom den förskräckliga bakfyllan morgonen därefter). Jag och några andra va kvar där tills de slängde ut oss oså drog vi till bussen, därpå satt en jävla massa andra människor från skivan varav två va snälla och gav mig pommes frites :D Då vart Amanda en GLAAADAmanda heheh XD Skönt va oxå att bussen går ända hem till mg från stan så slipper byta o gå o sånt. Men bara för det så drog jag inte hem utan övernattade hos ********* i Täby. <---- mysigt ;P

Det va sjukt jobbigt att vakna och pallra sig till skolan dock. Jag förstår inte hur jag lyckades hitta tillbaka till bussen för det är sjukt långt att gå och jag gick lixom vägen mitt i natten på fyllan xD Ville bara dö av huvudvärken och sminket va helt off. Men lyckades skriva klart det jag hade att skriva och redigera en massa på reportaget. Sen jag kom hem efter skolan så har jag iaf bara ätit och sovit och slöat i sängen :P

Nu ska jag äta, o sen sova mer. Känner mig sjukt sliten men drar nog ut "ikväll" (fredag) hehhe

Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

när drar du inte hem med någon?

2010-04-04 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0