Until it is all gone

I've been thinking 'bout my life and how much time I've wasted
I'm ready to put it all behind, let it all be yesterday
But the hardest part of letting go is tryin' to find a new way

Har en sån fruktansvärd ångest.. Sex veckor kvar i skolan och jag har så jäkla mycket att göra. Jag måste pull my shit together and keep my head in the game! Har inte tid att hålla på o sega men jag gör det iaf. Ska nu skriva en lista på ALLT jag måste göra. Det som sen återstår är att göra det som står..




Tomorrow is a new shining day


Kommentarer
Postat av: takai

svar

vet lol, det ska snöa här imorgon och på torsdag xD oc idag regnar det, men när sebbe kommer ska det bli fint väder <3<3

2010-04-20 @ 16:09:30
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0