Det är såhär man ska avsluta en helg!

Jag vet inte om jag är bakis eller om jag bara sträckt mig, men har ont i huvudet, nacken o tungan xD Men en riktigt niice kväll vart det igår!

http://iloapp.rondellen.se/blog/blogg?ShowFile&image=1203520935.jpeg

Helt spontant så bah säger Freddy åt mig att komma in till stan för han ska möta Lo som kommer hem från Sundsvall. Så på 20 minuter gör jag mig klar (I has serious skillz!) oså drar jag in till stan. Jag va helt osminkad, i mjukiskläder o bah slöade framför datorn men fick riktig eld i baken för bussen går inte alltför ofta på en söndag. Så fort in till stan till Harry B James där vi drack massa öl och snackade hela kvällen ^^ Sen kom Lo så babbla vi ännu mer o jag har en förmåga att snacka en jävla massa när jag dricker. Dock blev jag såpass snurrig en stund att jag bara satt o andades :P Sen kom några andra de känner o joina oss så satt vi alla där fulla o glada o spillde öl på min halsduk o gjorde sönder glas hahha xD

Det va fett skönt där för det va inte så mycket folk, skön musik.. Just chillin' lixom!
Hem tog vi oss på Lo's egna lilla vis då vi missade sista tunnelbanan, men det va skönt.. Så crasha vi hos honom, som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

xD "Missade sista tunnelbanan"

2010-04-20 @ 09:45:35
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0