She's a B - I - T - C - H

Eftersom jag mår lite bättre så drog morsan iväg mig på en shoppingtur! Första gången jag går utanför huset på en vecka (även första gången jag sätter på mig proper kläder o sminkar mig).


Loads of niice shiet



In my face yeah!


Some pudding for my sugar




En hel del saker blev det som ni kanske ser :P Massa kassar vart det att bära o även några små träd HEHE Köpte bland annat en picknickfilt som jag lär använda flitigt i sommar asså! Sen skjortor, choklad, väskor o hygiensaker ^^


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

skjortorrr <3

2010-04-28 @ 10:50:49
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: bennie

hoho, står det vad jag tror att det gör på väskan? ^^

2010-04-28 @ 17:24:45
Postat av: Lunacii - Amanda

Bennie: Jaaa! :D Det va så himla roligt när jag såg det hahah XD För asså det är inget speciellt märke på den precis, köpt i en B-affär :P

2010-04-28 @ 18:24:13
URL: http://lunacii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0