Catchup - fredag 5/2 - del 2

Efter att jag dragit från Zita med ett fett leende på läpparna mötte jag upp Jasmine o Lilla Amanda ^^ (Tobbe drog till Kenneths tatuering o piercingstudio för han kände att han behövde andas efter det som hände). Vi gick o fikade en snabbis på John Chris innan Amanda drog och jag o Jasmine tog en tur på stan.


Jag tog såklart en Chailatte, Jasmine en Varm choklad o Amanda en Vaniljlatte

När vi letat klart efter 30 Seconds to mars nya skiva med tigern på omslaget, utan att hitta den, så drog vi hem till Jasmine en stund o sen till Kenneth. När vi kom till piercingstudion satt Veronika o Tobbe där o även Louie med sin nypiercade tunga! :D Jag var näst på tur så det va bara att svälja nerverna o lägga mig på liggbänken. Det va grymt skönt att få ligga ner när han piercade, fattar inte de som sitter upp! Han sa åt min att sträcka ut tungan så mycket jag kan o då gjorde jag det. Men han va nog inte beredd på att min tunga är så lång så han bah: "Jävlar vilken monstertunga!?" haha xD jag garvade lite innombords då :P Själva nålen/kanylen va inte alls så farlig, däremot var tången han höll tungan med inte så värst bekväm, men det kanske är meningen..? Allt va över väldigt fort, låg o väntade på att känna honom dra igenom smycket men kände ingenting alls. Kännde bara att han skruvade på kulorna o då bah tänkte jag :"va.. är det redan över?". Så kan lungt göra om själva percingmomentet igen ^^ Däremot vart det inge kul på kvällen! Hade ont som fan i tungan, den va helt uppsvullen så kunde inte prata alls >.< fick göra skester o grejer för att folk ska förstå mig men det va bara jag. Tobbe o Lo hade inga svårigheter. Men som jag alltid säger - jag får alltid alla biverkningar o sånt xD

Tillbaka till piercingstudion..
Tobbe piercade tungan efter mig och sen vart det Jasmines tur.Hon skulle ta ett till hål i örat. Hon va där inne med Kenneth ett jävla tag o ingen fattade vad de gjorde. Jens och Lydia kom dit under tiden o sen tillslut såg jag igenom en liten öppning till rummet att Jasmine låg ner o att hon hade nånting  naveln! Hon har velat pierca den länge men jag trodde faktiskt inte att hon skulle göra det nu! :O Så jag fick värsta chocken men va samtidigt väldigt glad :D Då fattade vi varför det tagit så lång dit o hon såg väldigt nöjd ut när hon kom ut ^^


Lydia o Louie i piercingstudion ^^

Så va slutet gott, alla nöjda (förutom Veronika o Lydia som oxå ville pierca sig men inte kunde).
Nu väntar jag bara på att tungan ska sluta vara svullen och längtar tills man kan använda den som vanligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skester? :P

2010-02-07 @ 19:24:05
Postat av: Amanda

svar till förra kommentaren: men vet inte hur det stavas xD du vet bär man använder kroppen för att visa vad man vill som charader :P

2010-02-07 @ 19:31:17
URL: http://lunacii.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha älskar o chocka folk :D <3



PS. *Gester heter d ;)

2010-02-08 @ 01:24:03
URL: http://justmean.blogg.se/
Postat av: Bennie

Ett litet tips: när jag fick hem mitt ex av 30stm's nya platta så var det är asful bild på en dude! (tror det är ett fan som van en tävling om det) Dock är tigern under lappen, så jag föreslår att du borde fråga i kassan..! ;)

2010-02-08 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0